Fara tine ? nicicand !

Fara tine,as fi doar vant
spulberat printr-un cuvant !
Dar, cu tine sunt doar soare
infinita sarbatoare !
Prind culoare din razele -ti nemuritoare …
Tine-ma in inimioara ca sa cant mereu din seara
pana in noi zori de zi si sa stiu ca vei iubi !
Sufla-ma in larg spre mare , zari oceane
Canta-ma cu suflu pur ca sa nu caut un alt drum
Ia-ma -n palma ma mangaie si din duh curat
sufla-mi viata ce mereu am cautat !
Lasa-ma sa te iubesc , infinit astfel traiesc
din inaltul tau regesc ,infinitul vietuiesc !
Doar cununa, roua noua ,imbatat de viata noua ,
Ia-ma-n brate,leagan fa-mi , si sarutul tau mi-l da !
Nu-i nectar mai dulce pur , ca iubirea ce o cant
Din a ta impreunare , Soare fa-mi carare
Inspre casa imparateasca lasa-mi poarta cea cereasca
Deschisa prin al tau izvor in care sa ma pierd, sa zbor
Sa nu stiu de mine , doar pe tine sa te iubesc in nestire
Ca atunci cand ma privesc sa spun , Infinit Ceresc
Te iubesc ❤ picatura iubirii

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

