fug dar vin , dulce sipot cristalin

Cearta-ma , alunga-ma si voi veni prin stele
alunga-ma si uita toate trairile mele
da-mi doar bucuria de a fi contopirea
din uimirea ce si-a rascolit vietuirea
da-mi doar iubirea
restul nu are farmec pentru a mea cautare
io vreau desi fug trairea spusa prin aromele
ce iti tin cuvantul in taina purtat de a sa inima
eterna nemuritoare , infinita mea iubire , sacra din soare !

Imagini pentru twin flame of sun

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

