mi-au trebuit infinituri

sau clipe ?

lumini descrise in cercuri ridicandu-se absorbite

de miscari celeste , nedeslusite si neintelese de minti omenesti

absorbite si fascinante , neimpotrivindu-se , usoare si blande

unindu-se in misterul unui cer alb imaculat ocean infinit de prezenta

exuberanta , extaz si mistic diafan , plin de efervescenta

desi nu arde , e lumina sclipitoare , datatoare de viata

nicicand visatoare , omniprezenta dulce duioasa si totusi materna

iubire calda blajina , cuvintele sunt mici si putine

ocean de iubire fara inchipuire , n-am stiut ca atingandu-te

sau tu m-ai ridicat in cer , m-am schimbat , m-am trezit

si am plecat spre tine , mi-au trebuit ceva ani sau eoni

sau o secunda infinita de iubire ca sa fiu doar in tine

chemarile sufletului sunt ecouri strigate , planse de taina uitate

re-amintirea pe o scara din sine , ma scalda nemurire in nemarginire

pierduta in timp aspirand doar spre tine

 

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

