Zburând cu tine

Și mi-ai prins zborul pe-al inimii cer
unde în contemplare-ți sunetele au tăcut
pentru a-și recunoaște doar calea
ecoul privea în oglindă , și din străfunduri
sunetele spirale, fermecate octave infinite
descriindu-mi zborul pe noul cer al tău
cu tine in zbor eu sunt mereu al tău
în cerul meu doar tu ești zborul meu
zburând în cerul meu și io în cerul tău
aripile s-au deschis mai larg
pătrunzând prin cerul infinitul ,acasă …
dansul diafan din sunetele ecoului primit
voaluri si porți desprinde din noi,
accesând dimensiunile propulsați doar iubind
pe cerul tău și al meu , impletiți doar lumină
în iubirea casa din inima-ți frumoasa
doar Acasă prin tine se deschide
răsfirând unde radiante , inima strălucind
imbrățisând imensitatea , redând extazul
sunetele au prins culori celeste diamantine cristaline…
duios , gingas , aripile revin prin act divin
brațele ce te cuprind și te ating , din același zbor !
Zburând cu tine

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

