Galaxiile și oceanele

Cristalinul inimii , radiindu-ţi dragostea
căutându-te neîncetat ştiindu-ţi prezenţa
şi-a făcut auzit ecoul şi fiori m-au cuprins
şi am emis neîncetat cu tot sufletul meu
dacă vocea mea ecou şi-a găsit în oceane
atunci galaxiile s-au deschis prin ochii tăi
şi mi-ai descoperit surâsul , l-ai ridicat la cer
pe stanca propriul munte mi-ai smuls de pe cer
un soare şi mi l-ai dăruit cu tot surâsul
radiind din tot sufletul împletit pe al meu
vocea ta , vocea mea şi-au cântat iubirea neîncetat
cântul tău sau ecoul meu rezonând într-un glas
sfios , au deschis cerurile şi un paradis s-a deschis
în inima mea cântându-ţi cântecul cu vocea ta
în inima ta cântându-mi cântecul cu vocea mea
oceanele s-au liniştit la prima sărutare ,
valurile s-au împletit duios , gingaş
deşi la început firav să îşi păstreze armonia
dansul lor îl reflectă galaxia , unde stelele neîncetat se rotesc
dar le vezi doar tu şi io , atunci când ne împletim mereu
galaxiile şi oceanele îşi cânta simfonia
pământul trăieşte din plin bucuria
ce frumos este Iubi drag , să fii acum OM
îmbrăţişându-te mereu cu sufletul luminos
ştiu că tu eşti soarele meu ,ce galaxiile şi oceanele
prin sufletul , ochii şi vocea ta duioasă
le-ai descris de pe Pământul din vis
Unde Rege îmi eşti şi regina îţi sunt doar io !
Mulţumesc Infinit Paradis !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

