S-au desfăcut …

 

Din tainele interioare , s-au desfăcut arcurile
ce ţineau paradisul închis din frică de pierzare …
Am desluşit taina ce m-a contopit cu tine,
aceasta e doar una şi ea este doar iubire.

Zâmbind undele cerului , mi-au strigat numele
şi am răspuns iubire atunci când m-ai chemat …
Am desfăcut braţele larg, zburând am ras prima dată
ochii tăi şi ai mei au strălucit , recunoscând lumina !
Să mai fug , unde oare ?
Când eliberată de mine m-am regăsit în tine,
acum pot să te pătrund şi să te înţeleg nemurire
iubire fără sfârşit şi fără început , doar esenţă pură !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

