Du-ma !

Du-mi paşii în universul ce îl ţii în tine ,
descoperă-mi aleile , ce tainic le ţii ascunse ,
da-mi voie să mă pierd în ele , e atâta frumuseţe!
Oceanele prind culoare când mâinile-ţi calde mă ating,
galaxiile se deschid spre mine când ochii tăi îmi zâmbesc!
Lasă-mi drumul liber ! vreau să rătăcesc în tine..
Mângâie-mi uşor părul ca să îţi trăiesc vibrarea ,
descânta-mă cu vocea-ţi fermecată , dă-mi voie,
dă-mi voie să mă pierd în tine toată …

ia-mi gândul de plecare , alintă-mă şi scaldă-mă
în inima-ţi nemuritoare,
refă-mă viaţă , plină de speranţa , mai da-mi o clipă
încă o eternă dimineaţă!

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

