Drumul spre tine însuţi (interiorizare constientizare)

 

Drumul către mine
Te-a făcut pe tine
Să aşezi calea ta
Pe drumul meu
s-au intersectat cărările
şi drumul meu deveni
drumul tău
drumul tău deveni
drumul meu
mă întreb cateodat
pleca-i dintr-un loc
ajunse-i în alt loc
dar în fiecare clipă
ai ştiut şi tu şi io
că nu ne-am rătăcit
cum ar putea iubirea
să se rătăcească
în inima?
Aşa-i când vrem noi
Al meu şi al tău
Dar totul e al nostru, adică al Lui!

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

