O , Viață!

În miez de noapte , ţi-am scris O, Viaţă !
O , Viaţă !
Mi-ai răsfirat prin unde

iubirea , în spaţiul tău fermecat

că să mă aduci prin undele muzicii

în spaţiul divin ce te-a propulsat

şi s-au restrâns undele eterului

din centrul ce eşti , aducându-mă cu totul

în spaţiul tău .

M-ai inspirat cu toată iubirea

din singura expiraţie a vieţii

Lumina .

Am traversat roua dimineţii

şi m-am regăsit în apa ce o bei

sau în leagănul dimineţii

ce se îngână pe-al tău chip dulce

smerit , atunci când dai bineţe Vieţii .

N-am ştiut cui să mă plec , şi am spus

de te privesc în zori şi în dulcele nopţii

Iubire fă-mi aripi pe cerul pe care zbori

să mă plec şi io cu totul Vieţii

sau cupa iubirii ei să o închin

pentru dulcele Viu din ochii ce mă scaldă

atunci când mă-nchin , în şi cu a Ta Faţă !

Să îmi surâzi ca un copil , te-am aşteptat o Viaţă !

O , Viaţă !
Aneta Giocas – din vol. Iubi – O , Viaţă !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

