In Iubirea-Ti Sfanta Pura

Tine-ma in Iubirea-Ti Sfanta Pura
si cu Lumina Ta Sfanta , indeparteaza de la mine
toate gandurile ce nu vin din Propria Ta Lumina
Du-mi pasii cu certitudine pe Calea de Lumina
Invata-ma in taina cu Gingasia Ta , toata Iubirea
Arata-mi dulcele Tau Drum , si Fa-o cu blandete cu Duhul Tau Cel PreaBun
Du-ma in roua diminetii si lasa-ma pe cer , pe Cerul Tau de Lumina
sa imi gasesc alean , liniste si sa devin Taina Tacuta
in tacerea eterna sa ascult Muzica Ta Sfanta
am obosit de cautari desi mi Te-Ai Aratat
si taina a disparut in mine , Revin-o cu a Ta Lumina
Fa Tata te rog Lumina in mine , chiar de sunt pe pamant
Tu Esti Eternul meu Gand de IUBIRE
TE IUBESC Aneta

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

