Neincetat

O durere usoara pieptul mi-a strapuns
nevazand in spate cum aripile usor s-au deschis
m-am ridicat inspre tine , m-ai prins si cu un singur suras
ai zburat prin mine cu aripile si m-ai dus
intr-un fond fermecat unde cantul si vocea iti canta neincetat
iubirea a cuprins totul , e un ocean infinit nelimitat
cautand sa dau de mine , te regasesc mereu pe tine
pielea , surasul si vocea aidoma , ma intreb mereu in mintea ce inca observa
iubirea mea , cine esti tu , si cine sunt io ?
palpand emisfere distante in timp
dimensiunile se preling intr-un cosmic alint
suav ne ridica un cant usor
iubire zbor soptesti pe al meu cant suflu calator
ma-ngan in leagan alint cuprinznd mainile tale
in care capul mi-l astern tacuta
iubite , aceasta clipa e a iubirii cupa
tu si io , intr-un dans , se desfasoara in taina ce iti tine inima in balans
pulsul meu il centreaza pe al tau , iubitul meu , iubitul meu
danseaza-ma in tine mereu
pe cerul tau si al meu te declar acum soarele meu
esti soarele meu , straluceste-ma mereu
voaluri din raze ma desfac , in spirale infinite
tu iubite te rog du-ma in inalt
io ma desfac in razele tale colorate
iar tu straluceste-ma in taina intr-un soare galactic central
iubirea mea din inalt dizolva-ma in tine neincetat
doar lumina iubirea sa scalde soarele nemurirea
nu esti singur , din tine te iubesc neincetat
din tine te iubesc neincetat
te iubesc neincetat
neincetat
te iubesc
iubesc
raze infinite stralucesc iubind te iubesc
neincetat
etern
o raza sopteste din inalt
cand atinge pamantul
te iubesc neincetat
 Aneta Giocas – Neincetat

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

