Iubi

flacara vietii ce arde in mine
a stiut de tine ca esti focul din ea
suflul tau sustine arderea din ea
iubirea ce a intalnit dincolo de soare
imensitatea stralucirii tale
inima a crezut in tine cu prima ei bataie
viata si-a urmat cursul dar pulsul ei
este dragostea ta
iubirea mea a strigat in imensitate
infinit sufletul i-a raspuns
de atunci imensitatea infinitul sufletelor s-au unit
si-au dat intalnire in primul sunet
ce a raspuns ecoului meu si al tau
vocea mea s-a impletit si revarsat in sufletul tau
dansand prin glasul tau ce imi inflorea inima
la primul ta chemare ,
ti-am spus te iubesc din toata inima
ti-am spus te iubesc cu toata fiinta mea
flacara ta , flacara mea
un foc etern ce arde in imensitatea infinitului
incandescent stralucind cerul din noi
iubirea mea este in toata inima ta
in inima mea este iubirea ta
lasa-mi sufletul sa-ti cante dragostea
asa cum sufletul tau imi canta dintotdeauna
a ta infinita iubire prin mine doar cu tine

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

