Sfera primordiala

Mintea ta imi vorbea de restricii
Mintea mea combatea mintea ta
desi inimile noastre una din Una
din eternitati la rand isi canta Iubirea
s-au intlanit prin eter si un suflet cantand
s-au inaltat spre cer , si si-au vazut cununa
din Sacra Lumina doar Una , Iubirea !
mintea ta continua sa vorbeasca
mintea mea continua sa iti sopteasca
dar inima mea si inma ta isi canta Iubirea
Sufletul isi revendica Nemurirea din Infinit
Stralucindu-si Lumina si Iubirea razand
fascinant ireal de mintea ta si a mea
hai Iubite , sa ne-mbatam mintile si impreuna
sa ne traim Iubirea , e doar Una
Inima mea si a ta , Iubirea mea , e a ta !
cantec ce scalda Omenirea Iubirea

Dedicatie Sufletelor Flacari Gemene Sfera Primordiala – te cheama

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

