Indragostirea Tainica a Iubirii

Indragostitii tainici ai Iubirii , isi vor gasi cerul lor
Un Cer sacru , sfant ca si numele Sacru al Tatalui Lor
Indragostitii din cer si reflectati pe Pamant , isi vor gasi ecoul
Ecoul lor iubind mereu atat de intens , doar un Dumnezeu
Indragostitii cerului Sau , vor vibra din nemurire cu un singur gand
Gandul Iubirii din si in sacralitatea Lui Dumnezeu
Isi vor prinde mainile din eter , imbratisati mereu sunt ei in cer
iar aici pe pamant isi vor canta oda iubirii , asa cum viata si rolul din ea le canta iubirea din inalt pe pamant revarsat
sa fugi de dorul ei , sa te ascunzi in frunze si vant , e curata nebunie
cand totul striga si canta , doar iubire , doar tie ,
cum sa zbori si sa te ineci la mal
cand tu iubire esti infinitul ocean
si de-ar fi sa mor in iubire
ce frumos , doar un cantec si oda tie
caci stiu iubire , sunt nemuritor tot din iubire
canta pe cerul meu , vesnicul tau ecou
ma tine in gand , in suflet , inima si simtire
desi un calator mereu in iubire , ecoul meu e al tau
iubitul meu cantul meu tie si sufletului meu
impletit pe tine din mine cu tine mereu
ma tine in dans nemurire si lasa soarele etern pe cerul meu
doar o stea ce graviteaza in jurul soarelui ei central
cand iubirea lumineaza doar ea si el o singura lumina in infinitul ocean
indragostirea tainica a iubirii , nu-ti va spune ca legile de aici sunt perfecte
si doar , ca a iubi e o lege sacra pe pamant , si nu doar aici
iubirea e legea sacra a tuturor
Indragostirea Tainica a Iubirii , o simti , o traiesti , cand limitele mintii se scalda in al inimii ocean …. se dizolva in el si iubirea canta nemurirea si iubirea prin el infinitului din care s-a nascut si revarsat etern …iubite sotul meu binecuvantat !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

