Mi-e gandul lin de Tine plin

Mi-e gandul lin, de farmec plin
Asezat intr-un colt , vaporos , bland , frumos
Acoperit de astre , imagini maiastre , curgator
Transparent , cristalin , lin si curat de Tine plin
Mi-e gandul din Tine cu mine mereu , acelasi gand etern !
S-a scaldat fermecat din Iubirea dintai , vindecat
Rasunand ecouri multiple prin apa si vant
Mi-e gandul lin , de farmecul Tau Doamne plin !
Nu ma duce in delir ci ma tine-n mister acoperit de al Tau Cer !
Gandul bun sa cuprinda , inima aripi sa-i dea cu toata BineCuvantarea Ta ,
Mi-e gandul lin , de farmec plin , revelat , inmiresmat de aroma sacra a Ta !
Aripi se deschid , plutind pe al Tau cer etern interior al meu , al Tau , Domnul Meu
Leagana-ma dulce usor sa nu simt vartejul cel ametitor si sa raman in Gandul Tau Suprem de Dumnezeu !
Mi-e gandul plin si lin cu Tine Domnul Meu etern pe cerul Tau
Copil din Dumnezeu !
Mi-e gandul lin de Tine plin

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

