Daca ar fi ,

Daca ar fi sa te rog ceva ,
atunci ar fi , sa fii prezent
pentru ca imi doresc la fel de mult
sa fiu prezenta
Daca ar fi sa iti cer ceva ,
atunci , ti-as cere sa stralucesti
doar Lumina
pentru ca la fel de mult doresc
sa o stralucesc
si nu a mea , si nici a ta
pentru ca noi nu avem nimic
Noi Suntem Ea Lumina
Daca ar fi sa iti spun ceva
atunci ti-as spune doar atat
Fii Cel ce Esti cu Adevarat
pentru ca la fel imi doresc
sa fiu si sa continui sa fiu
cel ce sunt cu adevarat
Daca ar fi sa vreau ceva
un singur lucru as vrea
pentru ca si io imi doresc cu adevarat
Impartaseste totul cu Iubirea Divina
fii permanent ea
acelasi lucru imi cer si mie insami
Daca impreuna am face acestea toate
cu siguranta prin Noi Toti
doar Iubirea Divina s-ar exprima
si Lumea mea si Lumea Ta vor fi
dintotdeauna aceeasi Lume
care nu e a noastra , dar traim in ea
Lumea Lui de Acasa ,
ar fi deja aici acum prin Noi
se poate ,
doar daca ar fi ..sa poti reflecta la acestea toate
inca mai e timp ,
pentru ca infinitul din care venim ne apartine
poate de aceea suntem acum aici impreUna !
Cum ar fi sa IL Manifestam cu totii pe EL UNUL …
daca ar fi …da …ca UNUL !
Daca ar fi

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

