Da-mi mana

Da-mi mana si haidem in Lumina
in inimile noastre , ne re-amintim
caci Lumina Sfanta ce din Tatal
Este Prezenta Aici , hai da-mi mana
sa mergem in lumina din ea , haide
te rog nu mai sta !
Da-mi mana , impreUna drumul e mai usor
ImpreUna cu Totul mereu si mereu
Hai nu mai sta , da-mi si mana ta intr-a mea
sa fim aici cercul complet de Lumina
in Inima Ta si a mea , da-mi mana
si canta impreUna cu mine si Tatal Iubirea !
Tu Esti Lumina , hai da-mi mana
canta cu mine Iubirea !
Suntem cu Totii aici in Inima Ta si a mea !
Sa bineCuvantam cu totii Lumina
sa fim doar Iubirea , hai da-mi mana
iata aici e mana mea intinsa catre a ta !
Da-mi mana

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

