Imi esti Iubire ,

Imi esti iubire
Mi-e inima senina , de Tine plina
Mi-e soare-n mine si stralucirea Ta
Imi sunt si floare si arome si nectar
Ma simt in Tine cu mine-n mine
Cu Tine-n mine ma simt pe mine
Desi sunt Tu , iubesc sa fiu ce sunt
Mi-e cald , mi-e bine cand sunt cu Tine
Doar cu Tine in mine mereu
Mi-e inima iubire de Tine plina
simt raze revarsate din Tine in mine
impletind cu iubirea din mine
revarsate din Tine
Divina Iubire Infinita contopita cu Tine
imi esti iubire , iar io doar un rau curgator
ma duci usor spre mare , ocean ,
ma absorbi in soare din nou
sa ma aduci iarasi Nou
ma reversi iar din inima cu Tine
Ma nasti din Iubirea Divina
si ma lasi sa-ti vorbesc
sa iti cant etern te iubesc !
imi esti Iubire din Dumnezeire
si ma lasi sa-ti vorbesc
sa iti cant sa te iubesc
imi esti iubire , iti multumesc !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

