Eterna Iubire

sa imi vii , sa iti vin
sa ma-ncanti , sa te-ncanti
sa ma joc , sa te joci
pe raza din tine
sa ma impletesti mereu in iubire
danseaza-ma de poti
doar iubire-n lumina
trezindu-ma in Tine
sa imi vii , sa iti vin
sa ma-nvarti in mister
sa ma-nalti in vartej
sa ma contopesc doar cu tine
sa iti vin sa imi vii
sa te-ncant , sa ma-ncanti
sa te joci , sa ma joci
pe raza din mine
sa te-mpletesti mereu in iubire
te dansez cu iubire si pot
doar cu lumina-n iubire
Trezeste-Te in mine
sa iti vin , sa imi vii
sa iti fiu sa ne fim
sa ne-nvartim in mister
si etern doar sa fim
iubirea lumina divina
contopiti deschisi imbatati
si cuprinsi de mister
si de cerul sublim
ce s-a nascut candva
din Sacra Lumina
din Iubirea Divina
sa imi vii , sa ne vii
sa ne vii , sa iti vin
ne-am venit , regasiti
uniti impletiti doar un cer
Lumina Divina din Iubirea Divina
Iubirea Infinita Pereche Divina !
Eterna Iubire

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

