Doamne , deschide-mi inima ,poarta

Deschide-mi Doamne Inima
si fa din ea un Izvor Al Tau de Lumina
cuprinde-mi Doamne , te rog toate trairile
gandurile si faptele , si toate cuvintele emise
din toate timpurile , din toate veacurile
din toate existentele , si orice imagini
si Fa-le Lumina !
Tine-ma Tata Ceresc doar in Iubirea din Tine
Ia-ma in brate etern cu tot ce sunt , si scalda-ma in Lumina
De-a pururi , du-ma doar in MInunea ce Esti si din care io sunt
Tine-ma Tata Ceresc doar in Iubirea din Tine
Una cu Tine si lasa-ma sa mangai cu aceasta lumina
orice culoare se naste din tine , se revarsa prin mine !
Inima Ta sa fie in a mea si bataia noastra Una cea a Ta !
Asa Doamne sa ma ridici la Tine , sa ma lasi sa fiu inca un pui
sa ma pot juca prin lume , revarsand iubirea ce curge din Tine
unind-o cu iubirea Ta din Toti , ca impreUna sa traim aceasta Unime
A TA DIN TINE SI TOTUL PENTRU TINE SI NOI
deschide-mi Tata Ceresc inima si fa din ea Izvor de Lumina !
Sa fie asa , asa e voia mea dar in toate Tata Ceresc Faca-se Voia Ta !
Amin !
❤ Aneta 3:30 AM
ps. in noapte de dor cu dor si abandon in Tatal Ceresc cautand o casa aleasa de EL in EL ! du-ma acasa Tata in Casa Ta Frumoasa ! Multumesc !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

