gand fapta , cuvant …

M-am gandit , zic , m-am gandit
cand bine ar fi sa nu o fac ,
ci doar sa traiesc cu inima tot ce simt
sa emit si sa fiu din acel punct
infinit al maretului ocean,
Dar ,
azi , am gandit , si nu cu mintea divina
ci doar cu mintea mea de om
limitata recunosc de un bagaj inadecvat
celui Om spiritualizat , oh , nu sunt judecati
sunt doar reale constatari
inca vorbesc cu i in loc de e ,
si u este un o mare de Om
sau Ou ,
nu mai conteaza , oricum nu are inteles
pentru mine este firesc , sunt inca un Om
ce in timp cautand sa ma cunosc
am inteles si inca nu tot
deci timp da-mi te rog
nu ma confunda cu orice ai fi inteles
pentru ca iti voi spune un mare adevar
nici io inca nu m-am inteles in adevaratul sens
Dar , m-am gandit asa ca orice om firesc
cum ii sta bine mintii sa isi dea un sens
Nu , io nu am gasit sensul meu ,
lesne e de inteles
ca oricum neavand nici un sens
ma evapor si imi scriu pe nisip
gandurile mele pentru acest minunat infinit
M-am gandit ca voi pleca in lumea mea din lumea ta
asta nu inseamna ca io voi muri ,
sau ce orice moartea ar insemna
Inseamna ca oricand io sunt pregatita , sa plec
asa mai tainic ca atunci cand am venit
sa ma arunc in neant ? cand deja io sunt in infinit Infinit ?
randuri razlete aduse si alese , curg
pe margnea aceluiasi gand , reflect , asist
culeg si ma reculeg , sunt mai mult decat vant
aprins pe rug , ma deschid si cuprind al meu gand
din lumina in lumina ma scurg
, oare ?
ma adun
mai puternic ca gandul si lumina io sunt
cautand sa patrund si sa curg
infinitul ce sunt din inifinit in infinit
doar reflect , desi Sunt ❤
❤ un nimic, in tot gand fapta cuvant !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

