Dedicatie !

Stii oare Iubi ?
cat dor mi-a fost
si ce-am gandit din dor
de tine , de mine
asculta , reflecta si fii
fara de dor , doar iubire
din cel mai pur izvor
din nemurirea din tine si mine !
cuvinte cand ti-e dor
se astern usor sau greu
cheile sunt printre ele
poarta-n porti si-n careu
rotundul cerc , il observ
sa-l traversez , sa-l sar
pare ca nu are hotar
cand ti-e dor , un dor nebun
ca-ntr-un cerc esti prins nebun
cheile se poticnesc
sunt pierduta-n te iubesc
caut drumu-n labirint
sa te-ating , sa te alint
nu te-aud desi te strig
peste tot esti tu , doar tu
nu te-aud desi te strig
ah ce vis de ratacit
intru-n inima te strig
mintea nu poate vedea
am picat din cer ca stea
unde esti iubirea mea ?
inima , e inima
iarta-ma dragostea mea
soare vino-n calea mea
lumineaza-mi dragostea
peste noapte se asterne
dintr-o zi goala plina de mistere
doar tacere , din durere
fug in noapte ma ascund
de nebun dorul nebun
intru-n inima cu dor
sa te-mbratisez usor
sa sarut chipul iubirii
sa tin clipa nemuririi
sa te tin din nou in brate
dar aici deja imi esti
cum de-am ratacit pe-afara
ca o nebuna hoinara
plang razand cu dorul meu
dragul meu , regele meu
toarna-mi cupa de iubire
sa raman in nemurire
doar iubire din iubire !
Multumesc, te iubesc !
Dedicatie – Aneta Giocas

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

