in inima mea ,esti Tu

cuvinte in slava iubirii noastre
se nasc din iubirea impartasita cu tine
daca ar fi sa pot sa-ti ating
chipul brazdat de vant si alintat de soare ,
insetat de apa dulce de izvor
as face-o intr-o clipa , acum
si poate atingerea mea , nu poate fi atat de duioasa
ca mangaierea si alinarea sufletului
ce a tanjit atat de mult dupa iubire ,
prin vindecarea inimii ranite
dar sunt aici , in orice atom al existentei tale
doar ma gandesc ca te ating si o fac prin aer
simti cum iti sarut fruntea ?
acum iti iau mana si o tin in mana mea
simti caldura ce curge intre noi ?
daca ma gandesc mai bine
ma aflu chiar aici in tine
priveste-te in oglinda
chiar de nu am ochii tai frumosi
ii vei vedea in ai tai pe ai mei
ai deschis usa inimii mele si acum
aici locuiesti tu
esti etern , aici in inima mea
iubindu-te oriunde ai fi
…..
sa ai grija de mine , sunt in inima ta
In Inima ta e inima mea

Dedicatie Iubitului meu Sot !

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

