undeva candva …Iubirea de Sus

M-a primit in viata sa
cu toate limitele mele
vedea dintr-o constiinta mai inalta
tot planul si intrega-mi existenta
spuneam mereu te iubesc
mereu ma accepta dar imi dadea de inteles
iubirea aceea ce eu iubeam
era lumina din el
dar eu , mereu ii spuneam ca iubesc si omul
mereu imi lasa timp de constientizare
si timpul s-a scurs sau a ramas intr-un timp din care reflect acum
iubirea acea forta inocenta din el
a deschis poarta iubirii din mine
si a lasat sa curga tot ce inseamna iubire
dar … el este in acel spatiu pur
in care nici o intentie a omului nu vine
ci doar iubirea de sus
si pentru aceasta frumoasa iubire
eu un calator pe pamant
iubesc in nestire iubirea de sus
Multumesc❤ Iubire de Sus !
Aneta Giocas – undeva candva doar Iubirea de Sus

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

