Nu imi e drumul drum

Nu imi e drumul drum ,
fara Tine din mine ,
fara mine din Tine …

Nici o sclipire nici o stralucire.

Aievea imi Esti si Te manifesti
prin traire si timp ,
prin traire si gand ,
prin tot ce imi Spui ,
din mine, in suflul din vant .

Nu-mi e calea cale si nici zarea zare …
De-mi dispari imi dispar .
Ne vom cauta, iar si iar ..
Ne vom aduce in prag ,
din valuri razlete ale cerului alb
Al cerului larg …

Nu e cale ce tine ,
in Tine, in mine
inlantuirea din fire ..
din Sine ..

Mii de smaralde Iti stralucesc ,
in ochii ce-mi poarta ..
zambetul ,
din nemurire in eternitatea din Tine ,
si-mi redai noi clipe, din Tine
ma aduci dinspre Tine in mine
cu Tot ce Sunt
un Complet si Intreg
minunat Gand ,
revarsat dinspre Tine in mine .

Din Tine ,
din Tine in mine.

Tine-ma clipa in acest infinit
si nu ma opri niciodata,
din a fi , ce iti sunt ce imi Esti
din A Fi Iubire !

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

