Imi vine sa

Imi vine sa rad
Imi vine sa plang
Imi vine de tine
imi vine de mine
imi vine de noi doi
de noi amandoi

imi vine sa fug imi vine sa vin
sa fug de tine sa vin spre mine
imi vine sa fug in ce simt pentru tine
de tot ce simt pentru noi in mine

sa m-ascund imi vine,sa vin imi vine
sa fug spre tine,sa fug de mine
imi vine sa fug in ce simti pentru mine
de tot ce simti pentru noi in mine
sa m-ascund imi vine,de noi doi de noi
in fuga din noi de fuga spre noi
ne vine sa fugim in tot ce simtim
ne vine de noi de noi amandoi
imi vine sa fug imi vine sa vin
ne tinem de mana suntem impreuna
Imi vine sa rad Imi vine sa plang
Sunt oamenii fericiti pe pamant
imi vine sa fug imi vine sa vin
ne tinem de mana suntem impreuna
Imi vine sa rad Imi vine sa plang
Sunt oamenii fericiti pe pamant

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

