Iarta-ma , nu e vina ta

Iarta-ma , nu e vina ta
nu e vina mea
ranile ce-au iesit din adanc
prin lumina ta
ma fac sa fug , ma fac sa ma ascund
nu mai pot sta , nu mai pot nega
am nevoie de mine
de timp pentru a ma vindeca

iarta-ma nu e vina ta
nu e vina mea
cuvinte se impletesc
ne ranesc, tumultoase izvorasc
ranile nu se vindeca continuand asa
nu mai pot sta , nu mai pot nega
am nevoie de mine
de timp pentru a ma vindeca

imi zambesti plangand
intelegi oare , ce se ascunde in gand?
nu ma lasi sa fug
nu-mi permiti sa ma ascund
vrei sa raman , sa stau si a continua
sa ne tinem de maini
dar ranile nu se pot vindeca asa
nu ma condamna , nu ma judeca
iubirea intotdeauna va elibera
si va vindeca

iarta-ma nu e vina ta
nu e vina mea

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

