Rugaciune pentru Un Nou Inceput

Rugaciune pentru un nou inceput (oricare ar fi acel inceput pentru tine)
„Tata Ceresc, ajuta-ma sa iert pe cei care m-au ranit. Ajuta-ma sa-i vad prin Ochii Tai plini de Iubire necondtionata si lasa-mi alaturi doar oameni de la care pot si trebuie sa invat. Eu azi ridic fruntea spre cer si imi indrept pasii spre inainte – un alt drum, un nou inceput. Te iau cu mine si te rog sa-mi trimiti ingerii spre calauzire, protectie si ajutor divin.Am nevoie de Iubirea Ta, de Credinta care-mi va fi toiag si Mangaiere atunci cand voi simti greul cum apasa pe umerii mei.
Da-mi binecuvantarea rabdarii, a curajului si a iubirii.
Esti Cel care ma va duce departe pe calea Misiunii mele Divine.Esti tot ce am nevoie acum pentru noua mea viata.Amin!”
de Ana Stratulat
Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

