Cine o fi strigat … ?

mi-am ridicat poteca pe raza ce te-a adus
am privit inaltimile de nepatruns
a cata oara , am calatorit in nevazut
a cata oara , am ratacit pe pamant
nu-mi exista fire de nisip pe pamant
nu-mi exista picaturi in oceane
care sa defineasca iubirea
dragostea pentru tine
am ratacit si am strigat la cer
infinit numele tau
am implorat si am cazut in mrejele tuturor
am cazut si decazut din cerul inalt
si ori de cate ori
mi-au venit ingerii cantandu-mi drumul
de atatea ori lacrimile siroiau precum cascada
ce cadea in larg
iar piatra de hotar eram eu , stavila la mal
pentru ca te-am asteptat din inceputuri
nu mi-ai venit de fapt niciodata
desi te-am purtat in mine
cu toata dragostea , scrutand cerurile
iscodind adancurile
orizonturile patrunzandu-le in clipa
doar inima mea ti-a purtat ecoul
un strigat ca un tunet disperat
al iubirii
a rupt cerul in mii de particole
si pamantul a luminat clipele
unde te-ai ascuns , nu a ramas vers nepatruns
nici o taina , nici un fosnet , nici o lacrima
s-a spulberat in lumina
si-a luat tot ce a fost vreodata
cantul , versul , farmecul si magia
iubirii
in vacarmul apelor numele tau straluceste
ridicandu-se in soare
luandu-si si raza , dizolvandu-mi poteca
lasand doar ecoul ecoului tau

cine o fi strigat oare ? tu sau eu ?

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

