Opreste-te-n clipa de acum

opreste -te -n clipa
de-acum
si doar nu mai fugi ,
opreste.te in clipa si taci
taci odata
sunt aici cu tine
dragostea mea minunata
nu mai fugi , nu mai veni
esti deja
esti deja , deja esti
toata
iubire magica
ce ne esti imi esti iti esti
nu mai fugi ,
stai doar o clipa in A Fi
sunt aici , aici … aici …
aici in tine toata
aici ne sunt toata
si nu ma judeca
nici cu mintea n-o face
nici cu mintea mea din a ta
nici cu mintea ta din a mea
da-mi voie sa fiu caci sunt toata
nu ma anula
nu ma naluci
nu ma ameti
nu ma mai invarti ca sunt invirtirea toata
pe-a creatiei roata
intr-un tu si eu
mereu doi in fiecare unul din noi
mereu doi , mereu doi
eternul mereu amandoi din noi !

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

