Ingerii

ingerii imi plimba vietuirea
intr-un spatiu atemporal
dezvaluind creatii multiple
pulsand asteapta
trezirea mea blanda
nedormita si neignorata
ingerii aducand lumina
clar ,au deschis ochii
din valurile toate
si
o lumina ce pulseaza in mine
a strabatut tot oceanul ignorantei
cu forta ce ma absorbea din Tine
Tu stralucesti in mine
si acel eu n-a stiut
plangand privind acest Tu
plangand traind din Tu
ingerii au sters lacrimile eu-lui
mi-au zambit deschizandu-mi inima
si am privit in mine
am zambit iar si iar
Ti-Ai trimis Ingerii
atingandu-mi fata Ta
trupul mi-a vibrat adevarul
ce pulsa a iubire
am iesit prin fereastra
deschisa a cerului
si am colorat din Tine
un paradis ce l-ai pus in mine
mi-au venit ingerii
si mi-au deschis aripile
ca sa putem impreuna zbura
am deschis usor ochii
ingerii dansau
pe o petala trandafirie
in albastrul sideral
spirale din ceruri
din violet diafan
undele reversand
vibrand si
reverberand
toate culorile noastre
din albul Tau pur imaculat Tu

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

