fata luminii

era o fata privind intr-un lac
si-aduse Aminte deodata
si spuse cu glasul firav
aparuse demult intr-un timp
o fata din lumina venind
curgea ca o apa si pamantul
o primea
iubirea ei curata striga , striga
da drumul acum
a tot ce-ai adunat vreodat
acum , da acuma
da-mi totul acuma
da-mi mie ura, da-mi mie dorul
da-mi mie plansul , da-mi mie norul
tot ce te-apasa si tot ce te doare
arunca acum in apa-mi izvoare
da-mi totul , da-mi totul
doar tu ramai puritate
si dara cu totii in apa-i fermecata
transparenta din soare curgea
numai soare
si daram cu totii si fata se duse
se duse precum venise
pamantul tacuse
caci tot raul se duse …
doar fata privea smerita in lac
un soare in par si in ochi stralucea

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

