Din vis

Din vis ,
am alunecat grabita in timp
sa deschid prima poarta
sa prind primul rasarit
alaturi de tine
si clipele se amestecau
doar in pulsul existentei
nefiind nici un trecut deja viitor
nefiind nici viitor deja trecut
toate timpurile
erau doar un puls
constant
imaginile se derulau
si noi prin ele
cu totul
cine erai tu eram eu
cine eram eu erai tu
secventele se perpetuau
intr-o extensie
dintre tu si io
intr.un dans
o lumina diamantina
si am ajuns aici
priveam cum ochii -ti
chiar de erau inchisi
in timp ce primele raze
iti mangaiau surasul
clipeau pe sub gene
ai stiut dincolo de timp
dincolo de toate
ca sufletul tau m-a adus cu toata forta luminii
atat de aproape incat primul sarut l-am primit cand
ai suras, cu
imbratisarea mea in inima ta
cu imbratisarea ta in mine …

Explore posts in the same categories: Uncategorized

Lasă un răspuns

