Unul

am vazut chipul tau in soarele diminetii
am revazut chipul tau in apa cristalina a izvorului vietii
am vazut chipul tau in muntele semet , pe cele mai inalte piscuri
am vazut chipul tau duios in ochii necuvantatoarelor
am auzit glasul tau

prin cantecul vantului
am auzit vocea ta suava prin ciripitul pasarilor
am simtit inima ta batand cu putere cand ai auzit si trait prima data – te iubesc – iubirea
dar acum si aici , pamantul intreg iti canta
ca de fiecare data , cantecul de leagan , in care te afli
‘el urca cu tine in inaltul cerului , te poarta prin toata galaxia
oare nu asta este adevarata Iubire ?
mainile se unesc , ochii in tacere se privesc , iar inimile soptesc
ai incredere in tine , tu esti iubirea
Esti Pruncul Preaiubit al Creatorului
simte aceasta , impacate cu tine , iarta-te , elibereaza-te de asteptarile neimplinite , tu esti complet , tu esti perfect , si tu esti mai ales pretios , faci parte din nemurire , tu esti nemurirea si nelimitarea , tu esti infinitul , tu esti toata lumina Iubirii ! Noi Toti Suntem Conectati , Unul ! Namaste
Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi

Lasă un răspuns

