si vei sti , ca …

imi voi pune cuvintele pe soaptele eterului
imi voi aseza gandurile in razele soarelui
imi voi dizolva trupul in focul sacru al eternitatii
si imi voi aminti ca tu , esti partea mea cosmica
iti voi ridica picioarele cu fiecare treapta ce o urci
iti voi sustine trupul cu toata frecventa iubirii
iti voi arata toate semnele cand vei privi in taina inimii tale
aici ma vei gasi de-a pururea curgand
aducandu-ti mereu aminte ca a zambi deschide floarea
floarea vietii s-a nascut din tine
raul vietii curge lin si puternic
din izvorul cristalin
de cate ori vei atinge apa , se vor crea miracole
pentru ca atingerea ta sacra va schimba cursurile
aducandu-le gratia si binecuvantarea divina
de cate ori vei privi cerul , vei vedea din adancurile tale
infinitul
va straluci un soare , o luna si infinite stele
iar eu , voi privi prin tine
ma voi bucura cu fiecare bucurie a ta
ma voi inalta cu fiecare zambet al tau
daruit oricui, oriunde si oricum
cand iti vei deschide bratele si vei imbratisa pe cineva
vei primi mereu imbratisarea infinitului
da, nu voi fi eu cea de azi , si nici tu cel de ieri
vom fi asa cum suntem in realitatea divina
un extaz de iubire neexperimentata  prin corpurile fizice
dar fiecare celula din cosmos a traieste in plenitudinea fiintarii
iubirii sacre
sa iti re-amintesti de tine , de tot ceea ce esti , e singura dorinta si singura promisiune a iubirii ce esti

Explore posts in the same categories: iubirea, suflete pereche

Lasă un răspuns

