danseaza cu mine

eu sunt imnul iubirii
am ales sa il cant
am venit pe pamant sa te cunosc pe tine
miracol cosmic al iubirii si al tau cant
eu sunt imnul iubirii revarsat din adancul sufletului meu
din locul de taina unde se manifesta plenar Dumnezeu
canta cu mine sufletul tau
canta imnul iubirii si florile toate
se deschid gratios , fluturii se inalta din misterul petalelor
cerul se incanta danseaza
imnul iubirii se inalta , ecoul sau se aude in sufletul caprioarei
inocenta si puritatea ridica valuri inmiresmate din ochii  tai ca margaritarele stralucitoare infinite superbe diamante , auzi ? catecul magic al iubirii e sacru , asculta inima ta  , vezi ? intregul Univers danseaza , danseaza te rog cu mine in dragoste din dragoste pentru Dragoste  Multumesc !

Explore posts in the same categories: aripi, iubirea, noi, suflet

Lasă un răspuns

