Iarta-ma

am gresit , iarta-ma
da-mi o sansa spre a indrepta lucrurile
da-mi sansa sa devin responsabil pentru toate actiunile mele
da-mi sansa sa pot iubi din nou toate alegerile mele
da-mi sansa sa pot mangaia din nou absolut tot ceea ce am refuzat
da-mi sansa sa indrept toate erorile cu care m-am inconjurat refuzand viata
da-mi sansa de a trai din nou cu bucurie, te rog iarta-ma si da-mi aceasta sansa din nou
Da, pentru toate acestea care au fost vreau sa mor si sa ma nasc din nou !
in fiecare clipa a existentei tale sa stii , esti pe pamant si pentru acestea toate , nu te opri aici , drumul tau continua
nu exista regrete , nu exista vinovatii , ci doar infinite sanse ca tu sa fii
alegerea este a ta de a produce schimbarea
da, eu vreau sa ma schimb ! Eu sunt schimbarea ! tu te rog , iarta-ma pentru tot ce ti-am pricinuit ! Multumesc

Explore posts in the same categories: iubirea

Lasă un răspuns

