claritatea

In inima de taina a Creatorului
mi-am incredintat gandurile
In Sufletul Unic ce a nascut totul
mi-am incredintat cu mintea tot sufletul
In Taina Sacra a Creatorului
El deja ma avea pe mine si tot
ce nu stiam io Om-ul , era ca
nu aveam cum sa fiu in alta parte
nu aveam cum sa fiu separata
nicicand si niciodata  de El
El , Bunutul mi-a dezvaluit Taina Sa
caci nu doar io eram in El
ci acolo unde El era si Este
contopit cu El , eram io si toata lumea
fara de diferente  , si fara discrepante
fara de judecati , si fara de forme
fara de ganduri si crezuri
ci toata Esenta – Lumina – Iubirea
cum am putut trai aceasta
nu realizez , fiindca realizarea s-a produs
am stiut dintr-odata , caci si inconstient
de-as fi , Creatorul , Tatal , Dumnezeu , Infinita Iubire
oricum ai vrea sa ii spui , si l-ai denumi
e contopit in noi si noi in El , ca stim , nu stim sau chiar de nu am vrea a sti !
Drumul si caile sunt diverse , sunt multe
fricile sunt acerbe , chiar acute
si toate acestea sunt produse de informatiile si credintele din minte
cand Sufletul iti este Curat , ia aminte – Esti El , renunta de a mai sta in Minte
caci Mintea ti-e data a fauri cu ea , a crea lumea minunata ce o simti si doar tu o poti visa
a judeca probabil pe-oricine e cel mai usor mod , de-a vedea in altul vinovatul
pe care in tine il judeci deseori , pe tine te judeci fara motive reale
pentru ca stii din suflet ca asa crezi tu ca a fi corect inseamna a fi pe cale
false idei , concepte si credinte
dar tu Iubire in Sine ia aminte
Iubirea nu e un judecator
Iubirea e cel mai bun vindecator
Iubirea straluceste , e Lumina
deci cine e culpa si cine are vina ?
Iubirea este  Infinita si Infinita e Iubirea !
cu toata dragostea pentru toti , va multumesc la toti , Aneta

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, love, noi, oglinda, suflet

Lasă un răspuns

