a prins viata cand tu l-ai privit

ti-am desenat din iubire curcubeul , ti-am creat  scara infinitului ca sa poti vedea existenta atunci cand tu realmente vrei sa urci cu pasii tai calzi , iti reamintesc totusi ca ai si aripi si poti zbura , imi soptesti te aud , stii desigur ca pot ajunge eu deja sunt , caci eu sunt peste tot in tot cu tot , da stiu , stiu ca suntem un intreg si complet , separarea nu exista , dar totusi te-ai expandat in miliarde ca sa te poti experimenta pe sine in sine cu tot , si curcubeul desenat a prins viata cand tu l-ai privit , s-a revarsat in aceasta clipa cu toata existenta , valuri de iubire , culoare si viata a prins viata din munti , din izvoare , florile se inalta spre tine SOARE

Explore posts in the same categories: aripi, Iubire si Lumina, iubirea, love, noi, suflet, viata

2 comentarii pe “a prins viata cand tu l-ai privit”


  1. Frumos. Imaginea ai realizat-o tu? Ce program de grafica ai folosit?


Lasă un răspuns

