viata mea isi vrea tributul , impartasirea ei cu toata iubirea

 

Voi presara prin urma pasilor mei

Trecerea mea prin aceasta vasta lume

Imi voi lasa mireasma gandurilor inalte

Asa cum m-a cuprins lumina

Toate visele si sperantele neimplinite

Generoase ale iubirii daruri

Le incredintez luminii

Tot ce as fi vrut sa vad si sa implinesc prin trecerea mea aici si acum

Le cedez luminii

Am ajuns intr-un punct din care orice as vrea sa fac si sa infaptuiesc

Imi este cu neputinta

Cedez totul cu toata iubirea nemarginirii din care vin

Inclusiv pe mine , fiindca apartin ei dintotdeauna pentru totdeauna

Privesc fricile amplificate in mine

Nu stiu din ce taram le-am adunat

Nu cunosc pe cineva care sa mi le reflecte

Pur si simplu le vad in mine

Probabil ca neimplinirile si nemultumirile sufletesti le-au creat

Probabil ca am avut asteptari din partea tuturora

Dar cele mai mari asteptari le-am avut din partea mea

Nu vad lumina din mine

Nu percep iubirea ce sunt

Pentru ca nu am impartasit lumina

Cu atat mai putin iubirea

Judecatile le observ , si ce observ este ca nu mai sunt

Candva am spus , eu am cunoscut lumina

Intunericul nu stiu ce este , mie nu mi s-a aratat

Acum nu mai vad lumina , sa fie acesta intunericul ?

Ma pregatesc de plecare , o frica de necuprins m-a patruns

Va trebui sa merg mai departe , de cine imi va fi frica pe al meu drum ?

Neputinta si teama ca nu ma voi descurca , nu-mi va da pace nicicand daca nu voi incerca sa ma desprind si sa imi arat ca pot , chiar pot sa ajung la lumina din care vin

Deci plec , privesc cum emotiile mele se involbureaza

Ma arunc in neant stiind ca totul este lumina iubirii , neprivind inapoi la absolut nimic si de aici totul se va transforma cu toata lumina care sunt

viata mea isi vrea tributul , impartasirea ei cu toata iubirea

Namaste

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, lumi paralele, suflet, suflete pereche, viata

Lasă un răspuns

