Promisiunea

Dragul meu  Preaiubit Prunc, nenascut inca , imi reamintesc de promisiunea facuta . Atunci cand ai ales ca sa te materializezi in acest plan al Preaiubitului Pamant , ai ales sa vii din preafrumoasa si Sacra Lumina a Iubirii sa ma inveti pe mine si ceilalti si sa ne re-amintesti ce este Iubirea de unde vii. Am facut promisiunea de a-mi reaminti si de a nu uita niciodata cine Sunt . Am facut promisiunea de a-ti respecta Lumina , de a-ti onora Divinitatea , si de a contribui impreuna cu tine la Creatia intreaga cocreand cu Lumina de Acasa si Iubirea Divina din noi ,tot ce este mai inalt ca Expresie Divina a ceea ce Suntem . Acum cand in acest Spatiu Sacru al destainuirilor se produce re-amintirea tuturor promisiunilor facute , privind chipul tuturor copiilor ce sunt in fiecare Fiinta umana , imi dau voie sa fiu ceea ce am ales impreuna cu toti a fi . Poti sa te nasti din Lumina Sacra  ca fiecare Fiinta ce s-a nascut vreodata , iti respect alegerile facute din Lumina Sacra , onorandu-ti Prezenta si permitandu-ti sa iti dezvolti toate abilitatile cu care te materializezi , invocandu-ti Sacralitatea si Planul Divin din care faci parte . lasandu-ti Spatiul Sacru al dezvoltarii personale liber si nelimitat , re-amintindu-mi alaturi de tine ca Ingerii, Arhanghelii, Maestrii si Ghizii Spirituali ce ne ghideaza sunt permanent conectati cu noi si Frumusetea Interioara a Divinitatii ce Suntem ne oglindeste si se oglindeste in toti , Onorand ceea ce cu adevarat Suntem . Fie ca Bucuria Sufletului Pur sa renasca prin Tine copilul meu interior si pruncul viitoarelor mame , si Fie ca Bucuria si Iubirea sa fie impartasita de toti cu toate Fiintele ce Exista in acest Maret Univers . Scoala Pamantului este o Scoala Divina Sacra , unde toti atunci cand ne re-amintim ne bucuram ca am putut veni Aici si Acum spre a ne impartasi in experientele alese , Onorand si Binecuvantand Divinul Pamant  ce ne-a permis Accesul in Spatiul Sau si care ne pune la dispozitie tot ce avem nevoie si unde putem materializa prin ganduri, emotii cuvinte tot ce dorim .A trai plin de Prezenta Sacra in mod Constient avand incredere ca Totul face parte din Planul Divin , Fiintand  in Pace , Armonie, Iubire , Lumina , Bucurie , plin de Compasiune fata de Tot ce Exista , Binecuvantand din Cel ce cu Adevarat Suntem Totul cu Infinita Iubire a Abundentei Divine  spre Unitatea si Pacea TuturOra , va iubesc ! Namaste

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi, oglinda, suflet, viata

Lasă un răspuns

