iubirii

iubirea ce o simt
sa fie iubirea ce te anima
sarutul tau sa se nasca din dragostea ce o simti
ca si dulceata trandafirilor
plina de arome si nectar
sa fie rezultatul parfumului si setea ce pe buze s-a nascut
din prezenta puritatii divine
sa fie chemarea ta apelul strigatului meu
dansul sa se nasca din ritmul muzicii iubirii ce canta in inimile noastre
cerinte sa nu fie , doar contemplari ale fiintarii noastre
femeia din mine nascuta din barbatul ce esti
onorand dragostea ce a facut posibila creatia aceasta
cautarea ta sa fie gasirea mea
iar gasirea mea sa fie rodul si binecuvantarea existentei tale
ca in toate ambii sa plutim plini de insasi dragostea co-crearii noastre

te caut caci stiu de existenta ta prin insasi existenta mea
inima mea stie ca existi , iar tie iti rezerv ultimul adevar al iubirii , impreuna alegem si fiintam in iubire iubind iubirea si onorand totul iubind

Explore posts in the same categories: aripi, Iubire si Lumina, love, noi, suflet, suflete pereche

2 comentarii pe “iubirii”

  1. maria aurora Ungureanu Says:

    Aneta,nu te stiu decat din cuvintele splendorii pe care o creezi,atunci cand scrii versuri .Sufletul tau,caci el scrie,este magnific!
    Scrie ,scrie,scrie!
    si din cand in cand,atunci cand inima ta striga,trimite-mi si mie,strigatul inimii tale!
    te iubesc si te astept.
    aurora maria este numele meu


Lasă un răspuns

