Multumesc ca Esti !

Tu ai stiut cat de mult te iubesc

Tu ai stiut ca dragostea ce o simt nu are limite

Ai acceptat aceasta curgere catre tine

Nicicand nu ti-am spus ca bucurie in sufletul meu ar fi

Daca macar un rand din tine ca asa simti tu ai darui

Nu am cerut nimic, nu ti-am spus nimic

Si am adunat in mine tot ce as fi vrut sa simti , sa spui

Tot am visat , si fiindca mi-am dorit atat de mult

Am inceput a darui exact ce m-ar fi bucurat sa primesc

Stii ce am descoperit din aceasta , ca nu exista bucurie mai mare

Ca atunci cand daruiesti din acest nimic care sunt totul

E bucuria mea a-ti darui , iti multumesc ca ai crezut ca nu ai oferit nimic

Dar ai oferit posibilitatea de a primi

Caci de nu ai fi primit , nu as fi avut posibilitatea sa simt maretia daruirii si misterul ei

Acum din preaplinul tau iti daruiesc … fiindca tu stii sa primesti , te iubesc ! ca esti

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi

6 comentarii pe “Multumesc ca Esti !”

  1. Shadow Says:

    Frumos spus.M-am regasit printre randurile tale si crede-ma ca este mare lucru.De mult nu am mai avut ocazia sa beau genul asta de „cafea” pentru suflet.Stiu ca nu ma cunosti dar totusi iti urez succes la scris!:D


  2. Superb ,mirific,inaltator…ador sa iti citesc gandurile si scrierile tale!

  3. anetagiocas Says:

    Multumesc cu Infinita Iubire , Shadow …Binecuvantari in Calea si Viata Ta ~ Iubire si Lumina ! te iubesc – Namaste !

  4. anetagiocas Says:

    Multumesc cu Infinita Iubire Mihai , Binecuvantari in Calea si Viata Ta ~ iar tot ce vezi este reflectarea a ceea ce Esti ~ Constiinta Pura a Divinitatii , Multumesc Ca Esti ~ te iubesc , Namaste !

  5. Shadow Says:

    M-ai inspirat sa scriu poezia „Lumina” si pentru asta iti multumesc.


Lasă un răspuns

