in spatiul sacru

cand Iubirea danseaza
in spatiul ei sacru
timpul este anulat
clipa este continua sacralitate
a celui care
este deja binecuvantat
curcubeul isi deschide aripile
iar calatorul este trupul sau
dragostea se aseaza bland
peste trupul istovit de cautari
balsamul este
extazul vindecator
al beatitudinii infinite de cristal

Cristal transparent si clar
Da, e Pace acum ,
in mintea , trupul si existenta mea
tot ce a ramas e zambetul
din ochii copilului ce se bucura
de atingerea ta,
prin soare , adierea vantului
si lacrimi calde de fericire
se preling ,
viata mea acum .. a inceput cu adevarat
ma simt iubita , de curcubeul fermecat

perdelele sunt de-un albastru indigou,
eu sunt toata in albastru azur
iubirea mea este trandafirie
iar eu , toata sunt albastra
albastru mi-e gandul
ca cerul senin
siguranta miracolului
exista prin mine
Minunea vietii Eu Sunt
copilul Creatie Divine
nestematele stele stralucesc
pe albastrul azur
ochii mei scalda existenta
daruind Gratia Ta
Tatal meu Prea Iubit
eu nu mai caut nimic
Tu esti deja aici
Una cu mine
Te iubesc
Eu Sunt Creatia Ta
Multumesc

Explore posts in the same categories: iubirea, suflet, suflete pereche

Lasă un răspuns

