Iubire arzi cu atata putere in inima mea

Iubire arzi cu atata putere in inima mea
arderile tale mi-au mistuit gandurile
simturile imi sunt arderi intense
lacrimile scalda si nu opresc faclia focului
focul arde si cuprinde tot
eu nu mai sunt
tot ce a ramas e dragostea
si totusi ma plimb pe pamant
plutesc , ma uit in ochii tuturora
soptesc , ma auzi?
eu nu mai sunt
tot ce vezi tu este focul ce arde prin mine
ma intrebi , nu raspund
n-a ramas nimic decat focul iubirii
si arde , arde , in infinit bland
si totusi …imi spui….
e apa vietii focul sacru
apa si foc…pamant la mijloc
eter efemer
loc constient
traversand , plutind
o mica particola cosmica
un mister …. o luminita arde …. vorbind catre cer
Tatal meu Preaiubit …. ♥

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi

Lasă un răspuns

