Imaginea sufletului in oglinda pe care universul o ofera

imaginea sufletului in lumi paralele chiar sub privirea ochilor mei :
un porumbel se zbatea pe linia de tramvai de-o parte si de alta a sinelor erau soselele pline de masini, priveam zbuciumul , nu-i vedeam capul , gandeam ce l-ar fi facut sa sufere atat de mult? oare l-a lovit cumva masina ? am analizat situatia in care eram , concluzia a fost una si clara , eu prin gandurile si atitudinea mea… , prin emotiile mele l-am adus in aceasta situatie , m-am indreptat spre el printre masinile ce si-au micsorat viteza si mi-au lasat spatiul liber sa ajung la porumbel , cu o foarte mare grija ca din apropierea mea el sa nu sara chiar in fata unei masini , m-am asigurat si am vorbit cu el , l-am rugat sa ma lase sa il ajut , a ramas pe loc si m-am apropiat , masinile s-au oprit si eu l-am ridicat , inima lui tremura impreuna cu inima mea
am traversat strada cerandu-mi iertare de la el pentru atitudinea mea din univers , de impotrivire la situatia prin care treceam , de neacceptare a ei si de fuga din ea , de faptul ca am inlaturat tot ce am considerat ca imi face rau , si astfel m-am proiectat in fata mea prin porumbel , acea zbatere era a mea , acea suferinta era a mea si totusi m-am oprit in loc , pentru o clipa am constientizat tot ce mi-am facut , lacrimile curgeau siroi pe obraji , oamenii se uitau mirati la mine , duceam porumbelul in dreptul inimii, i-am facut loc sa intre in inima mea si l-am imbracat in iubire , oare pe el sau pe mine ?
am plecat rugandu-ma pentru acest suflet nevinovat , i-am cerut iertare lui , mie si tuturora , si ne-am umplut de iubire de vindecare , trecand a treia trecere de pietoni , mi-am asezat geanta mai bine pe umar si el a zburat , a zburat atat de inalt , mai inalt ca gara unde ma aflam , radeam si plangeam in acelasi timp , i-am multumit , caci ne-am eliberat impreuna printr-o lectie de iubire , multumesc iubirii infinite iubind …. acceptand
Explore posts in the same categories: lumi paralele, oglinda, suflet, suflete pereche

Lasă un răspuns

