noi in timp

De unde au inceput toate?….

Pe un ecran interior, aparu o mare lumina…doar simteam.ce sunt.acea lumina..dulce, gingasa, blanda, calda…iubitoare ca si o mama, protectoare, stralucitoare..dar neorbitoare…apoi din ea..m-am desprins..in forma unei sfere, un glob stralucitor..ce se separa de acea lumina, fiind acea lumina totodata…apoi sfera se injumatati….doua globuri luminoase.…pluteam..si apoi….pe masura ce coboram….capatam forma…forma era a ingerilor…sunt fata…si sunt ..el baiat…ingeri…pe masura ce ne apropiam de planul material…deja….in aceasta dimensiune..aveam trup de femeie…copilas…aveam trup de barbat…copilas…eram fetita si baietelul..deodata…in parcul unei gradini imense..ne alergam unul pe celalalt, in jurul unei fantane arteziene inconjurata de pesti giganti din gurile carora cascade de ape se revarsau….in soare culorile dansau stralucitoare..iar picurii de apa ne fascinau…alergand in jurul fantanii, ne stropeau picurii de apa…el dupa mine si eu dupa el…s-a oprit langa tufele marete pline de trandafiri care mai de care mai imbalsamatori…albi, trandafirii si rosii….ce inconjurau intr-un oval intregul parc…pe aleile ce duceau catre fantana..ma astepta…ma lua de mana, imi darui trandafiri…buzele ni s-au unit prima oara….iar atunci am simtit valul cald ce imi urca prin picioare, corpul meu dansa, se unea cu al lui..pluteam intr-un dans cosmic…fericiti..alergam..eram atat de tineri si frumosi….apoi….deodata…amandoi calare pe un singur cal alb…alergam prin minunata padure ce imprejmuia conacul…ramuri de copaci ne mangaiau capetele, …stateam pe o parte, el ma tinea in fata lui,  aveam o  rochie de un alb liliachiu..pletele blonde…atarnau in zulufi luati de vant pe chipul lui..radea..radeam…si apoi….dupa un timp..imaginea imi arata ca eram in spatele lui ..pe cal….ajungand la marginea padurii, aparu deodata o imensa stanca abrupta..calul s-a speriat..si ma vad aruncata peste el ..peste stanca…rochia se desfasura sub ochii inspaimantati ai lui…umflata de vantul si vartejul curentului ce ma inlantuise…si ochii nostril se unira, ai lui disperati…ai mei plini de lacrimi…urma nunta noastra….imi daduse inelul de logodna…imaginile mi se perindau in fata ochilor….oceanul ma prinse, picioarele mi se impletise cu vartejul…rochia se invartea ametitor…si se intinse si ma alungise..si se topi…in fundul oceanului…si linistea..cuprinse…intregul…pacea domnea..atata pace…incat aparu o imagine…dupa multa , foarte multa vreme…era un placut batran intr-un scaun balansoar, trist…tinea in mana….trandafirul si cutiuta din a carui inel …mi-l daduse…priveam acel batranel…il simteam, plangea..sufletul ii plangea….era la o margine de poienita, privea in gol…mormantul si oceanul…gandul lui ..de ce nu am putut a o salva?…de ce? De ce?….incriminarea lui, ma facu sa-I pun mana pe umeri, il luam in brate, dar el..nu reactiona in nici un fel..nu ma simtea, nu ma vedea…era atat de prins in mintea si gandurile lui incat nu ma simti langa el…simteam atat de multa iubire pentru el….era din mine …de ce oare el nu stia….apoi tacand, am deschis ochii…priveam spre cel care imi adusese toate acestea din interior la lumina, ii zambii si-I spuse-i…stii ca tu si cu mine suntem eu, suntem tu?..suntem un intreg…stii?..ne-am pierdut intr-o viata….atat ai mai suferit..stiu, am plans..m-am condamnat si mi-am promis ca am sa te caut pana am sa te regasesc….si dupa multa vreme…te-am regasit…simt la fel ca si atunci, inexplicabila iubire, dorinta..si intelegere pentru tot ce esti tu…oare in viata asta ce ne este dat a trai?…o poveste minunata de dragoste…ca in fiecare viata ce o traim…multumesc…

Si astfel …stiam de sufletul pereche, aveam sa-l intalnesc in mod constient..oriunde eram, era parte din mine si eu parte din el..iar intalnirea cu el..era sarbatoare si amandoi simteam….intreg cerul se bucura si ingerii dansau….

O, Doamne ..

 

 

Vocea lui sau a mea… doar a vorbit, dulce , duios..dintr-un alt timp, inexplicabil…magnetiza, vibra, se impletea reunind contopind totul intr-un singur punct, ce vibra prin el…oare si prin mine?…nu stiu, nu spuse nicicand el…il eliberai in infinit….stiind ca alegerile in mod constient poarta in sine experiente, fii binecuvantat suflete..suntem una din infinit in infinit…te iubesc…si esti sunt cu mine tine…

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, noi, suflete pereche

Lasă un răspuns

