nimicul

Vise spulberate de trairi intense

Cavalcada emotionala a atins culmile

Profunzimea sta in taina inimii

Ma voi retrage din acest joc ce nu duce niciunde

Ca sa fiu ceea ce sunt fara jocuri

Final de partida

O masina alearga in timp

Drumul continua cu mine in mine

Si de nu-mi sunt , eu tot sunt

Fara asteptari, fara lacrimi inutile

Ochii mei sunt atat de frumosi

Senini ca cerul atunci cand din mine drumul se lumineaza

Cineva  ma asteapta , timpul meu s-a scurs

Am avut clipa aceasta impreuna aici,

Imi iau ramas bun de la tine calatorule

Eu m-am regasit , imi stiu drumul el este lumina

Te port in suflet oriunde as fi

Esti o parte din mine, o parte din tine eu sunt

Nu-ti cer nimic , nu vreau nimic , nu am nimic

Din nimic am venit in nimic plec

Tu ramai cu valorile tale supreme

Eu iau nimicul de mana si ma duc, ma tot duc …. De unde am venit

In lumina din lumina

Sahul nu e mat , sahul e trandafiriu sidefat , pentu ca asa l-am colorat eu din iubire pentru tine

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

