iti multumesc

Cu fiecare picur de ploaie si prima raza de soare, cu primul suras al curcubeului, cu prima atingere blanda a mamei, cu iubirea si frumusetea dincolo de toate poznele ….cu adierea blanda a vantului, cu valul ce te cuprinde in bucuria de a fi, deschid bratele plutind spre cer…si doar pot sa-ti multumesc Tie cel ce m-ai creat…sa-mi multumesc ca am acceptat acest plan minunat….

Chiar de nu mi-am inteles pe deplin viata, si chiar de am fost de acord cu multe intamplari din ea, chiar de am plans si am rugat sa am intelegerea …mi-ai revelat in nenumarate randuri adevarul, prin intelepciune, iti multumesc! Te iubesc Doamne

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina

Lasă un răspuns

