Divina Iubire

Univers plin de forme
Univers ce te creezi
In infinite universuri
Finite, definite… si infinite
Formele ce le cuprinzi
sunt esenta din sursa propulsata
in cosmos spre propria evolutie
necunoscandu-se,
cautand fara de incetare
printre eoni, rezultatul final
e Unul zambind in oglinda!

Contopindu-ma in tine, am uitat ca exist
Ca si parte individuala
Dar vazandu-ma prin ochii Tai, infinitul m-a cuprins si in Tine m-am regasit complet
Tu esti eu si eu sunt Tu, caci sunt si ceilalti, drept este…dar ceilalti nu sunt altii decat Tu, sau eu
Inca nu exista intrebari, raspunsul e clar ..eu-rile pier atunci cand Tu esti revelat
Existenta Ta m-a cuprins, si m-a contopit …transformandu-ma
Nu mai simt …femeia plina de vise, si nici partea mea masculina
Ma misc prin spatiu si timp, dincolo de toate asteptarile
E un singur moment acum si un singur loc aici
Unde domneste pacea, nestiind sa o pot defini decat cu Tine…
Iar bucuria este de necuprins , doar impartasirea celui ce esti vazut prin ochii mei
Unicul Unul!
Cate nume ti-as da, Tu Esti cel fara de nume..pe care toti il cauta in Lumina..dar acum si dintotdeauna a fost, este si va fi doar Lumina… Iubirea ♥

Explore posts in the same categories: Iubire si Lumina, iubirea, noi

2 comentarii pe “Divina Iubire”

  1. toteu Says:

    „e Unul zambind in oglinda!”-si eu am revazut aceasta,zilele acestea….de fapt vad si eu toate astea,si cam de mult timp.
    parca ceva ma cara…ma poarta.


Lasă un răspuns

